Alla inlägg den 21 september 2015

Av Miranda - 21 september 2015 04:59

Vaken med sprängvärk i kroppen, förkyld.

förr minskade värken vid förkylning, nu...är det tydligen tvärtom.

att fingrarna gör ont beror på stickningen (för roligt).

Det är så jäkla svårt att förklara för folk att jag vet verkligen inte vad eller hur min kropp kommer bete sig, eller vad eller om den kommer klara av det jag tänkt mig.

Jag tror inte att någon begriper hur det känns att sitta och skratta åt en film för att i nästa sekund sitta med handen och försöka massera bort smärtan. Allt annat försvinner i periferi för man klarar inte något annat just då än att möta och andas sig igenom skiten.

I nästa stund är allt iaf under kontroll men sedan sitter det i armen.

ont har jag jämt men dessa akuta smärthaverier är hemska.

jag kallar det för "den lilla jävulen med hammaren".

För det känns verkligen som att någon slår på punkter i kroppen, helt utan förvarning.

ibland en skärande smärta ibland som en dov tung smäll, djupt i skelettet.

ja det var det det, god morgon:)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards